Happybsrn İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum bana rahim filmini anestezi ile (bu önemli) çekebileceğim bir yer önerir misiniz? 1 yıl olacak gebe kalamadım bi kimyasal gebelik yaşadım . Doktordan direk isteyebiliyor muyuz yoksa şart mı aranıyor 🙃
Fatma4185 Happybsrn canim ben cekdirdim 1 sene sonra doktor dedi de cektirdim ve inan anesteziye gerek yok sakin korkutma kendini ben okadar korkarak gittimki ayni alttan muayane oluyomus gibi tabi ceken dokturunda rongencidninde hemsireninde seni rahatlatmasi cok onemli ben izmitte memet atamana gittim kendi ozel cihan hastanesinde ama filmi ozel akedemi hastanesinde cekdi ve inan seni korkuttuklari kadar acimiyor
UrasEgeninannesi Happybsrn tüp bebek doktoru Bülent tıraş ve ekini hastalarını Hsg çekimi için Fulya açık mr a yönlendiriyorlardı. Oranın hsg sini çok beğeniyorlar. Bileğiniz olsun. Fiyat nedir anestezili mi yapıyorlar bilmiyorum ama
Mom9272 Happybsrn o yönde fikrim yok ama canim doktor durumuna göre ilaç veya baska türlü tedavi yöntemine başlar
Ecmelbeyza Happybsrn kadın doğuma randevu al bi temiz . Git anlat durumu rahim filmi de istiyorum de. Yaş evlilik korunmama süresi bunları soruyo kendisi çekim yapıyorsa çeker Ya da hastanede öyle bir donanım varsa çeker . Ecomar çok öneriliyor okusana
Miinikk Happybsrn bazen doktorların yönlendirdiği yerlerde anlaşmalı olunca fiyatta indirim oluyor. Ama kendiliğinizden de gidip cektirebilirsiniz.
Happybsrn 67380ipek aslında bi kimyasal gebelik yaşadım tüplerim de sorun var mı yok mu bilmiyorum ki
Happybsrn Mom9272 ovulasyna ile takip ediyorum dalgalanma var belli ki tek yumurta değil bi kaç yumurtam oluyo ama sağlıklı değiller galiba…
Deletedmom281 Happybsrn 👉 doktor tavsiyesi olmadan çektirmeyin mazallah tüplerinizde problem yoksa basınç altında tüpleriniz patlayabilir. Kimyasal gebelik geçirdiğinize göre gebe kalmanızda problem yok. 🙌
Happybsrn Deletedmom281 evt kimyasal gebelik yaşadım bilmiyorum ki yokmudur acaba sıkıntı tüplerde 🤔🤔
Happybsrn Ecmelbeyza o ne kız 😀 hastane arayaşına gireyim şimdiden diyorum ön eleme yapmak fiyat vs..
Burcuyildiz Happybsrn bende öyleyim, ama şişli echomara gittim, onlar cok ilgili, korktuğumu söyledim. O kadar çok dikkatliler ki, aleti yerleştirlerini anlamadım bile, girmeden önce ağlayacaktım o dereceydi. Ve kısa sürüyor aneztezi ye gerek bile yok.
Fatma4185 Happybsrn canim benim iste burda doktor cok önemli seni rahatlatmasi konuşması lazim seni sakinleştirilmesi lazim ve seninde biraz kendini rahat birakman lazim çünkü konusuyo seninle filmi çekerken ve gene diyorum kesinlikle anestesisiz yapdir.zaten doktorun yonlendiricek seni inan düşündüğün yada anlatildigi gibi aci verici bisey değil benden terler bosalmisdi dedigin gibi dizlerin titremişti ama hep konusdu benimle doktorum rontgeni ceken adamda hep sakinlesdirdi beni ve bitti bu kadar diyince nasi yani dedim hep canimin açimasini bekledim olmadi ya bumuydu dedim inan
Yaprak- Happybsrn doktorsuzda yaptırabilirsin özelde kendim istiyorum deyin o kadar ben kendim çektirmiştim canım inşallah vesile olur