Happybsrn canim benim iste burda doktor cok önemli seni rahatlatmasi konuşması lazim seni sakinleştirilmesi lazim ve seninde biraz kendini rahat birakman lazim çünkü konusuyo seninle filmi çekerken ve gene diyorum kesinlikle anestesisiz yapdir.zaten doktorun yonlendiricek seni inan düşündüğün yada anlatildigi gibi aci verici bisey değil benden terler bosalmisdi dedigin gibi dizlerin titremişti ama hep konusdu benimle doktorum rontgeni ceken adamda hep sakinlesdirdi beni ve bitti bu kadar diyince nasi yani dedim hep canimin açimasini bekledim olmadi ya bumuydu dedim inan