Azracan DilanDag Allah razı olsun mantar oluyor dedi bi fitil verdi kullanan varmı canım bi bak sende ben bilmiyorum GYNO-LOMKIN 600mg
Zeynep7p Mina00 doktorum hani tedavisini yaptığımız sürece bebeğe Bir zararı olmaz dedi ama tabi antibiyotiği kullanmayıp enfeksiyon ilerlerse zararı olur bence
Azracan Mina00 sendede mantarmı olmuş canım bebeğe zararı olurmu benim doktor pek konuşmadı 😞hiç bir bilgim yok ve tereddüteyim
Mina00 Azracan ben tesadüfen öğrendim en erken cuma günü gidecem sağlık ocağından bu ilaçları almamı söyledi onları aldım mantar mi bilmiyorum ama enfeksiyon varmış
Azracan Mina00 ben ona dedim bol su içiyorum güldü bana dedi idrar enfeksiyonu değilki ne alaka su 🙈mantar bu
Mina00 Mervenur_kcbs Bende şuan 13.haftaya yeni girdim tesadüf öğrendim acaba benim de mi sizin gibi küçükken vardı çünkü doktor çok enfeksiyon var böyle çok sandın olur dedi.benim gerçekten bel agrım var
Merve612506 Mina00 bol bol turşu sarımsak turşu suyu yoğurt suyu peynir altı suyu tüket ve bolca suuuu
Merph Mina00 canım idrar da oluyor benim geçmeyen bir mantar enfeksiyonum var çok telaşlanma bol su iç doktorun dediklerini uygula