Mina00 Ftm_bkdmr bana fitil yerine krem verdi birde size verilen antibiyotikten verdi sizi geçti mi peki
Ftm_bkdmr Mina00 bende bel ağrısı da oldu yatamadım hatta şöyle diyeyim biraz yürüyüp geldiğimde ayakkabı çıkarırken affedersin aşağı tarafım acıyor ağrıyordu.
DilanDag Mina00 valla okadar antibiyotik kullandım ki isimlerini hatırlamıyorum şuan sulcid 750mg içiyorum
Mina00 DilanDag bana şuan için tek kullanımlık şase verdi cuma tekrar tahlil verecem inşallah azalır bel agrım oluyor normal mi acaba enfeksiyondan mi oluyor
Azracan DilanDag Allah razı olsun canım şuan doktordayım inşallah bişey yoktur bi 20 gün önce yaptım bişey çıkmadı idrar kültürde ama gene tedirgin oldum geldim 🥰
DilanDag Mina00 şase kullandım bende ama faydası olmadı inşallah size olur gebelikte vücutta ağrı olması normal karşılanıyor yinede doktorunuza danışın derim
Mina00 DilanDag doktorum geçen hafta normal dedi ama iki kez bebegim öldü karbimda onun için çok tedirgin oluyorum
ikizannesi2985 Mina00 bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Doktor antibiyotik verdi, kullandım. 2 hafta sonra tekrar idrar testi yapıcam, bakalım. İnşallah geçmiştir
ikizannesi2985 Mina00 ben normalde senede 1-2 defa olurum ve her seferinde idrar yaparken yanma, sık tuvalete çıkma sorunum oluyodu. Ama bu sefer hiç bi şikayetim yoktu ama testlerde enfeksiyon çıktı.
Mina00 DilanDag sağol canım inşallah sağlıkla doğar minik yavrum.doktor hergun cayırda hergun giderim valla görmek için
Azracan DilanDag Allah razı olsun mantar oluyor dedi bi fitil verdi kullanan varmı canım bi bak sende ben bilmiyorum GYNO-LOMKIN 600mg
NurtenB Mina00 böl su iç canım bide doktorun verdiği ilaçları düzenli kullan ama 1 sefer olduysa hep dikkat etmen lazım çamaşırına temizliğine. Ben ne kadar dikkat ettiysem de her zaman hafif bi enfeksiyon çıkıyodu allaha şükür atlattım galiba 38+2olduk🙈
Mina00 NurtenB ilk enfeksiyon ne zaman çıkmıştı canım benim erken hafta olduğu için tedirgin oluyorum
Zeynep7p Mina00 25. Haftadayım sürekli enfeksiyonum var çok dikkat ediyorum ama tekrar çıkıyor gerçekten hamilelikte bünye yapıyor bunu ona kanaat getirdim artık