Arkadaşlar merhabalar. Ben de 7. Haftadayım ve idrar yolu enfeksyonu cıktı kültürde üreme yok ama düşük düzeyde idrarda bakter ve lökosit ++ çıktı. Doktor cumartesi gidecegim. Önereceğiniz doğal seyler neler? Daha önceki hamleliğimde de cıktı monurol kulandım 2 kutu ama geçmemişti
bebegimi malesef kaybettigim kanamadan ötürü kaptığım enfeksiyondan ötürü. Şuan o kadar tedirginim ki. Lütfen yorumla desktek olun
okudugum kadarıyla bol su
sık idrara cıkma
sık camasır degişimi
pamuklu camasır kullanımı( bunların hepsini yapıyorum ama) yine de önerlere açığım