Benim 2 düşüğüm vardı,mthfr a1298c genim homozigot,diğerlerinde problem çıkmadı.Ama homozigot olduğu için doktorum 0,6 lık iğne başlattı.Oğlumu sağlıkla kucağıma aldım çok şükür,10 gün sonrada kızımı alıcağım inşallah 🤲🏻 Rabbim sizleride kavuştursun yavrularınıza sağlıkla 💕