Asx Arslanmomy bu ilacı ben de kullanıyorum. Durumunuz nedir sizin şimdi. Aral beye gidiyosunuz heralde siz de
Arslanmomy Asx şuan 25 haftalik olduk çok şükür her şey yolunda extra ilaçları igneyi bıraktık sadece herkes gibi vitamin demir hapı falan alıyorum bir tek ecopirine devam. Evet Aral beye gidiyorum ama dogum ücreti yüzünden ayrılıcaz mecbur.
mom2020 yagmur91 doktor yönlendirecektir ama kan sulandırı iğne dozuna göre de coraspirin kullanacaksın hamilelikte doktor kararı verecek bi se olmaz anne olursun merak etme inş
Arslanmomy Asx prografi 3 kutu kullandim beyaz serum vermedi 4 tane pruluton igne vuruldum beyaz seruma gerek kalmadi.
Seva_sevaaaa yagmur91 pıhtılaşmanız var hamile kalınca kan sulandırıcı iğneye başlatır doktorunuz başlatmazsa doktoru değiştirin sonraki pişmanlık fayda etmiyor benim ilk doktorum sadece ilaç yeter dedi kötü sonuçlandı şuan iğne kullanıyorum ilk defa 3 ayı gördüm çok şükür 🙏