Benımde lekelenmelerim vardı kahverengi ıkı hafta evde yattım ilaç verdı kesıldı.Pazartesı gıttık 7.haftadaydım kalp atısını duyamadık kan akısı yokmuş benden bebege ,bebek gelısımı geri kalmıs 6haftalık gıbı olmuş.Ertesi gün tekrar cagırdı yine yoktu .ödem var bebek gözükmüyor ayrıca yolk kesesi normalden büyük sakat bebeklerde böyle olur almamız gerekir dedi.,muhtemelen bebek sorunlu düşücekti zaten dedi.Salı günü aldılar genetik test yapılcak.Bana da pıhtılasma testi yapılacak.Genetik birseymı pıhtılasma problemi suan bılemıyorum.Cok zor birsey allah kımseye yasatmasın