Biberff Ceydaaaaa karnım çıktı oğluşum oluyorr inşAllah 12-14 haftalıkken öğrendik biz erkenden 🥰 hiç kilo almdım henüz 1 kilo bile 🙄 48 le hamile kaldım hala aynıyım 48 kilo😂 magnezyum,omega,multivitamin kullanıyorum şuan
Safie Biberff maşallah yaa biz 18 de anca öğrendik cinsiyeti 😂 birde sadece decavit kullanıyorum birde demir yazdı özeldeki doktor kontollerim devLette olduğu için almadım henüz oraya da sorayım diye. Bir de et ve balık yiyemiyorum sadece decavit yetmez sanırım hiç magnezyum omega falan yazmadilar :(
Ceydaaaaa Beyzaalvi Rabbim korusun inşallah bende öyle ilk bebeğim kalbi durmuştu sürekli bunda bi panik içindeyim hep bi endişe hep bi korku 😔 Allah kimseye evlat acısı göstermesin Kazasız belasız kucağımıza almak nasip olur inşallah 🤲
buse0935 Safie kendi takip eden doktorum da giricem detaylıya ilaç olarak tiroit ilacı decavit ve progeston kullanıyorum :)
Safie buse0935 bende prigestan kullaniyordm ramazan sonunda bitti kanamam vardı düzelmiş 2 kutu kullandım
Biberff Safie multivitamin,omega ve magnezyum kullanıyorum haftaya detaylı olacak çok merak ediyorum 🥰🥰 Doktorumuzun kendi kliniğine gidiyoruz ve çok memnunun doktorumdan Dr. Sanem Çimen (antalyadan yazıyorum) 😂
Biberff Ceydaaaaa Amin inşAllah 2 li tarama testi yaptırdım fakat 4 lü istemdi inşAllah detaylıda hiçbir sorun yoktur☺️
Beyzaalvi Amin inşallah Rabbim hiç kimseye yaşatmasın inşallah 4 ay sonra güzel haberlerle birlikte oluruz inşallah
buse0935 Ceydaaaaa bende bu salı doktora sorucam ona göre hareket ederim sağlık ocağından aradılar ama beklemek istedim