Nezosikra Benimde üçüncü kızım geliyor inslalah ❣3 kilo almışım bende🤷♀️17 haftalığız bizde inslalah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz bebislerimize❣ 18 haftalik olunca ayrıntılı ultrason olucam bende devletten ayrıntılı ultrason için haftaya cumaya gün verdiler
Ceydaaaaa Nezosikra Hareketlerini o zaman erkenden hissediyorsundur :) ilk gebeler herhalde daha geç hissediyor ☺️
buse0935 Ceydaaaaa bende bu salı doktora sorucam ona göre hareket ederim sağlık ocağından aradılar ama beklemek istedim
Ceydaaaaa buse0935 Bende o şekilde doktora sorup sonra olacagım yoksa 2 gün önce yapacaktı sağlık ocağı ben istemedim
Nezosikra Ceydaaaaa evet canım bu sefer oyle oldu ikinci kızımda da erkenden hissetmemistim ama bunda hissediyorum ❣🤗
Safie Ceydaaaaa 16 şubat benim de 🤗 ücreti ne kadarmış bende özelde girmek istiyorum da ücretler çok uçuk 😑
Ceydaaaaa buse0935 Baya uygun. Benim kendi doktorum değil başka doktora yönlendirdi oradaki sonuçları kendi doktorum değerlendirecek ama ücreti hiç sormadım
buse0935 Ceydaaaaa evet bende öyle düşünüp bi yere sormustum dedi ama sonra doktorumda olduğunu öğrenince çok sevindim inşallah uygundur seninde
OzgumG Ceydaaaaa benmde sağ kasığımdan yukarıya doğru böyle sancılanmalar oluyo bazen geçmek bilmiyo büyüme ağrısı mıdır acaba bazen korkutuyo ?🤦🏼♀️
Safie Biberff maşallah yaa biz 18 de anca öğrendik cinsiyeti 😂 birde sadece decavit kullanıyorum birde demir yazdı özeldeki doktor kontollerim devLette olduğu için almadım henüz oraya da sorayım diye. Bir de et ve balık yiyemiyorum sadece decavit yetmez sanırım hiç magnezyum omega falan yazmadilar :(
Biberff Safie magnezyum ben erken başladım çünkü kalça ağrısı çekiyorum kemiğime ve bacağıma vurdu ağrısı doktor erkenden başlamamız gerekiyor yoksa ilerleyen zamanlar çok zorlayacak seni dedi
Biberff Safie ben özele gidiyorum doktorumun kliniğine inşAllah uzuunca sürer doyamıyorum bakmaya çünkü 🥰🥰🥰
Safie buse0935 bende prigestan kullaniyordm ramazan sonunda bitti kanamam vardı düzelmiş 2 kutu kullandım
buse0935 Safie benim bir kere olmasına rağmen kanama alanı geçene kadar günde üç şu zamana kadarda günde iki olarak kulandırıyor doktorum aslında biteli çok oldu ama