buseyusuf27 pembeblog 😊 bizimde 16.haftada 152 gr’dı boyu 21cm 🤗 bızımkıde babasına cekıcek sanırım benımde kızım olacak 🥰
Safie Ceydaaaaa bende daha dün öğrenebilir cinsiyeti 17 +5 iken bugün 6 olduk :) bu üçüncü gidisimizdi bu kez gösterdi erkek bebekmış :))
buse0935 Ceydaaaaa evet gerçekten farketmez kız gibi demişti doktorum ama hayırlısı olsun yeter benim karnımda baya çıktı hemde kılolu olmama ve daha anca 2 kilo almama rağmen :D
Safie Ceydaaaaa aynen yaa nasıl meraklandirdi bizi herkes erkek diye düşünüyordu ama 2 kez gostermeyonce kızdır demeye başlamışlardı artık 😂 gerçi pozisyon yakalayamadilar birinde çok hareket etti ikinci de de cenin pozisyonundaydi o yüzden :))
buse0935 Ceydaaaaa senin klion süper ben 82 ile hamile kaldım dün 84 idim aşırı kilo almamam şart normal doğum istiyorum çünkü :) ama bu bi kaç gündür de doymak nedir bilmiyorum nedense dur demem lazım :D
Ceydaaaaa buse0935 çok fazla iştahım yok nedense benim :) Ama biraz kilo varmış sende ondan olabilir :)
Ceydaaaaa Safie Detaylıya özelde 2 hafta sonra gireceğim. Tiroit ve vitamin olarak ligone kullanıyorum :)
buse0935 Safie kendi takip eden doktorum da giricem detaylıya ilaç olarak tiroit ilacı decavit ve progeston kullanıyorum :)
Biberff Safie multivitamin,omega ve magnezyum kullanıyorum haftaya detaylı olacak çok merak ediyorum 🥰🥰 Doktorumuzun kendi kliniğine gidiyoruz ve çok memnunun doktorumdan Dr. Sanem Çimen (antalyadan yazıyorum) 😂
Beyzaalvi Bende 18. Haftamdayım 200 gr ve 20 cm olmuş karnımda bayağı çıkmış şükür ilk çocuğumu kaybettim inşallah buna da bişey olmaz
Ceydaaaaa Beyzaalvi Rabbim korusun inşallah bende öyle ilk bebeğim kalbi durmuştu sürekli bunda bi panik içindeyim hep bi endişe hep bi korku 😔 Allah kimseye evlat acısı göstermesin Kazasız belasız kucağımıza almak nasip olur inşallah 🤲
Safie Ceydaaaaa 16 şubat benim de 🤗 ücreti ne kadarmış bende özelde girmek istiyorum da ücretler çok uçuk 😑