Gly-blt kuzum ya bu iş nasıl oluyor hiç anlayamıyorum benim kızım 28 haftadan beri baş aşağı pozisyonda 36 haftada sancım oldu acile gittim doktor çatıma baktı bende daha sonra bebek kanalda mı acaba normal doğum için uygun mu diye sordum. Doktorum bebek kanala sancı gelince kendini iter normal doğuma sebep olur kanala inmek diye birşey hep önceden olmaz doğum anında olur pozisyon baş aşağı olsa yeter dedi. Şimdi sizler böyle yazınca benimde kafam karışıyor 39 haftadayım bende hala bekliyorum arada adet gibi sancım oluyor ama çoğalmıyor geçiyor 🤷♀️