S-r-p Benim de Aralık sonu ama ben hiçbir şey almayı düşünmedim daha açıkçası daha erkenmiş gibi geliyor 🙂
Derya933 S-r-p bende henüz hiçbir şey almadım, cinsiyeti tam olarak bildikten sonra başlarım. Bir de düşününce Aralık sonuna daha çok var diyorum 😅 Aralık sonu olanlar kaç haftalıksınız ?
S-r-p Derya933 biz 13 haftalığız cinsiyet ben de merak ediyorum ama en garanti ayrıntılı ultrasonda diyorlar doktor çok ısrar edince yüzdelik dilimde tahminde bulundu ama kesinlik yok dedi
ozlem-06atli Benimde aralıkta kızlar 😊 Henüz kendini göstermiyor cinsiyetini öğrenemedim. Bence uzun kollu ve çıtçıtlı zıbınlara da ihtiyaç var diye düşünüyorum 😊 Hepsinden alalım 👍😀
Derya933 S-r-p S-r-p bizde 15 haftalığız bugün. Doktor kız dedi ama kesin değil tabi. uygulamalara göre 12 Aralık ama doktor 25 Aralık gibi dedi ben şok 😱😁
Babyy1S Asiyeozgur yazlık olan kıyafetlerden al ama az al yoğunluk olarak kışlık uzun badiler ve alt pijamalarinı ayakları kapalı olanlardan alma derim alırsanda 0-3ay bi kac tane öyle alabilirsn cnkü boyları uzuyor hemen olmuyor sonra 0-3aylık biraz daha az alıcam 3-6 aylığa fazla alıcam cnkü ilk 3 ay evde geçiricez kıyafetleri yeterli olur bize 😊
melegegebe Babyy1S aynen kesinlikle katılıyorum size tecrubeliler de bunlari oneriyor ben de bu sekil yapacagim . Patikli tulumlar da bir iki tane sirf kendim cok beğeniyorum diye
hulya_sncr47 Bnde 16 Doğum Allah nasip ederse 2. oğlum olucak oğlum 9 yaşında herşey sıfırdan başlıyoruz Bn br örgücuyun patik battaniye yelekleri ana kucağı tulumları kapşonları kazakları örücem inşallah bu konuda rahatım etütlerimiz çok 😬😬
Melike145334 Asiyeozgur aslında şimdiden alma fikrı mantıklı Allah korusun bu covıd dalgası gelınce çıkıp alamayız tabı hersey nasıp kısmet
S-r-p Derya933 tabi onların ölçümleri hesaplamaları farklı oluyor ama benim uygulamadki tarihle doktorun dediği aynı sayılır
Caglanuroney Asiyeozgur bende Aralık sonu doğum yapicam şimdiden 1 tane kısa kollu çıtçıtlı almıştım heveslenmistim görünce uzun kollu daha mantıklı ama ☺️
Derya933 Caglanuroney ya bende şaşırdım baya. Sonra bana ilk adet gününden iki hafta sonrasını hesaplıyoruz dedi. Bu arada yurtdışındayım buradaki sistem her şey çok karışık 💁🏻♀️
Eemmyy Asiyeozgur canım benimde Allah nasip ederse inşallah Aralık ortasında olucak doğumum. Ben Uzun kol, kısa kol we sıfır hepsinden almayı düşünüyorum 😊
Asiyeozgur Eemmyy bende öyle yapayım diyorum zaten aldıklarımızı 1 ay anca giyer ikişer üçer tane yeter 😊
Eemmyy Asiyeozgur aynen en iyisi hepsinden ikişer üçer almak olur. Ewde çok Sıcak olur Zaten aşırı kalın giydirmeyiz
melegegebe Asiyeozgur bana bir arkadaşım uzun kollu almami tavsiye ediyor üstüne de sweet giydirirsin diyir . Ama bir kac tane de askili olsun eger kalin kiyafeti olursa onu giydirirsin diyor . Malum cok bebekleri kalin kalin giydirmek sıvı kaybina sebep olabiliyor
Asiyeozgur melegegebe tek uzun kollu body ile üşür iki kat giydirsem kalın olur vücudu nefes almaz bakalım duruma göre hareket ederiz 😊
melegegebe Ben de 12 haftaligim doktorum ocak ilk haftasi dogabilir dedi ama 25 araliktan sonra heran bekle dedi 😍 Allahim hepimizi yavrularimiza kavustursun . Tekrar coronanin artmasi bu süreçte çok yıpratıyor ☹️ Allahim korusun cumle muslumani
Babyy1S melegegebe aslinda bana kalsa bende cok şey alicam hatta her gün degisik giydiril o anlarinķ cekip anı kalsın isterm ne yazikkı çoğu giyilmicek diye az ama öz olanı almak daha iyi benmki aralık ilk haftası olucak kışın çocuğu hastane dışında bir yere çikartamicagm için en güzeli ihtiyacı kadar almak 😁 bende tavsanlı ayılı tulumlardan alıcam hoşuma gidiyor diye😊 al bencede 🌺