melegegebe aslinda bana kalsa bende cok şey alicam hatta her gün degisik giydiril o anlarinķ cekip anı kalsın isterm ne yazikkı çoğu giyilmicek diye az ama öz olanı almak daha iyi benmki aralık ilk haftası olucak kışın çocuğu hastane dışında bir yere çikartamicagm için en güzeli ihtiyacı kadar almak 😁 bende tavsanlı ayılı tulumlardan alıcam hoşuma gidiyor diye😊 al bencede 🌺