Bebisimmm Hepinize teşekkür ederim bebeğim doğdu Allahın izniyle kavuştuk darisi bekleyenlerin başına insallah rabbim kimseyi bu yolda koymasin hepinize dua ettim 😊
Bebisimmm Belmaaa canım hep dua ettim rabbim kurtarsın inşallah kimseyi o yolda bırakmasın hep dua et sanci geldiğinde de ayakta karşılarsan daha kolay geçirirsin
Belmaaa Merve_seda evet sabahtan beri veriyorlar. Suyum geldi hala geliyor sancım da başladı yürüyorum merdiven çıkıyorum ama ebe hala 1cm diyor dua edin nolur
Merve_seda Belmaaa benimde ilk doğumum öyle olmuştu canım 21 saat suni sancı çektim diyebilirim . İnşallah senin hemen olur canım benim sancı geldiğinde bşr adım atamıyordum
Merve_seda Bebisimmm doğumun nasıl geçti canım bende ikinci kızıma hamileyim bebeğim çok aşağıda ve çok rahatsızım . Senin bebeğin durumu nasıl canm
Bebisimmm Merve_seda canım tabiki doğum zorlugu çoktu ama oldu Rabbim izin verdi benim agrilarim var şu an bebegimde iki üç sefer su kustugu için yoğun bakıma götürdüler bu akşam dua edin bişey olmasin