Belmaaa Bebisimmm hayır akşam 8e kadar suni sancı aldım açılma ilerlemedi doktor kesti dinleniyorum şimdi kendi sancılarımı bekliyoruz sabaha kadar
Bebisimmm Merve_seda canım tabiki doğum zorlugu çoktu ama oldu Rabbim izin verdi benim agrilarim var şu an bebegimde iki üç sefer su kustugu için yoğun bakıma götürdüler bu akşam dua edin bişey olmasin
Merve_seda Bebisimmm rabbim şifa versin canım inşallah sağlıklı bir şekilde en kısa zamanda kucağına alırsın