Bebisimmm Kızlar fitil ile başlatıldı doğumum şu an ağrılar yeni yeni başladı lütfen dua edin çabuk kavusayim bebeğim e 😊
Selimem Bebisimmm Hayırlı sağlıklı bir şekilde bir avazda çocuğunu kucağına al canım kaç haftalıksın ben de 39 olacağım sancı nişan yok
Miniminikuss Bebisimmm allahım yardımcınız olsun bı sancıda kurtarsın ınsallah 🙏❤️saglıcakla alın yavrunuzu kucagınıza😍
minik_hamis Bebisimmm Rabbım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah canım Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah
Belmaaa Bebisimmm Allah yardımcınız olsun bir avazda olsun inşallah. Benim de suni sancı ile başlatıldı bekliyorum daha siz de dua eder misiniz
Srplakgn Belmaaa şuan kendim doğuruyormuş ya da bir akraba bekliyormuş gibi heyecanlıyım sanırım yarın aynı şeyleri yaşayacağım için sürekli dua ediyorum 🙏 bir an önce doğdu bebeğimm postunu görmek istiyorum 👶