OzgeSelcuk Okurken benim bile yüreğim ağzıma geldi 😢 Ama sağsağlim doğmuş miniğiniz çok şükür. Onlar tahminimizden de güçlüler. Kendinizi bįrakmayın ki eve gelince annesini moralli bulsun, sütünüz kesilmesin doya doya emsin. Rabbim şifa versin yavrunuza en kısa zamanda kucağınıza alip beraber öpüp koklaşırsınız insallah 💕🙏