Merhaba kızlar. Doğum hikayemi güle oynaya yazmak isterdim buraya çünkü 9 ay boyunca burdaki hikayeleri her gün girip okuodum dua ediodum rabbime benimde kızım sağlıkla doğsun kucağıma alayım diye maalesef hiçbir şey istediğim gibi olmadı hiçbirinizin moralini bozmak istemiyorum yaşadığımı anlatmak ve biriniz dahi olsa dua almaya ihtiyaç duyduğum için yazacağım 😔😔 geçen hafta cuma günü akşam tuvalete gittiğimde idrarımın üstünde beyaz bi tabaka gördüm hatta burayada atmıştım ama kimseden cevap gelmediği için adminlere Mail atıp kaldırtmıştım postumu. O fotoğrafı akşam doktoruma attım görür görmez ve doktorum idrar yolu enfeksiyonu olablrsn sabah erkenden Hastaneye gel test yapalm hemde kontrol günün bi bakalm dedi. Bende sabah annemle kalktım 8 de hastanedeydim. Doktorum gelir gelmez hemen yat ultrasonda bakaym dedi baktıkı ne görsün özge suyun bitmiş dedi. Ben şok Nasıl yani Ne suyu felan derken meğerki Suyum sızıntı gelmiş ve ben hiç farkına varmamışım. Geçen hafta Pazartesi kontrolumde suyum felan yerindeydi salı ile cuma arasında iç çamaşırmda hafif ıslaklıklar hissediyordum ama ben onu ter zannedıodm bu ara çok terliyordm cnku bide istanbulda yasıyorum nemli havası var aşırı terlemelerim oluyordu. Yanılmışım ter değil bebeğin suyuymuş o. Neyse doktor alttan bakmam lazım dedi baktı dedi özge hiç açıklığın yok seni eve gönderemem acil sezaryene almam lazım dedi. Açtım zaten yatışım yapıldı hemen ve yarım saat sonra kendimi ameliyat masasında gördüm. Hiçbişi yok yanımda hazırlıksızım annem ve eşimle gitmiştim doktora hemen kaynanamı aradık çantalarımızı getirdi O sıra anestezi doktoru geldi spinal istedim her anı görmek için ama doktorum belimde fıtık olduğu için bunun mümkün olmayacağını söyledi genel anesteziyi mecbur kabul etmek zorunda kaldım. Giyindim herşey hazırlandı ameliyata alındım ama çok korkuyorum ağlaya ağlaya girdim ameliyata ya bebeğime bir şey olursa diye suyu bittiği için. Bi yandan dua ediyorum derken sonrasında hiçbir şey hatırlamıyorum bi uyandım arkadan çok derinden sesler geliyor herkes konuşuyor ama ben kızımı soruyorum beynim açık herşeyi duyuyorum cevap veriyorum ama gözlerimi açamıyorum sonra bi baktım kucağımda ufak bişi kımıldıo göğsümü emdirmeye çalısıyorlar bir iki emdi sonra sol göğsüme aldılar aaa tuttu dediler sonrasını yine hatırlamıyorum bi uyandım gözümğ açtım odada kimse yok. Bagırıyorum kımse duymuyor seslenıyorum yok ses çıkmıyor anladım bişi olduğunu sonra annem geldi yanıma elimi uzatıyorum tutmuo gözlerime bakmıyor gözlerini kaçırıyo. Eşim geldi yine öyle kızımı soruyorum kımseden ses yok sonra doktor beneğin babası dedi eşim dışarı cıktı sonra herkes dışarı çıktı bişiler konusuyorlar bana kımse bişi demiyor sonra doktor geldi başladı anlatmaya ben nasıl korkuyorum dedi annesi bebeğin iyi çok şükür sağlıklı eli ayağı düZgün ama çok hızlı nefes alıp verdiği için ciğerindE de hafif bi damla su kaldığı için tek başına nefes almakta zorlanıyor bir kaç gün kuvöze almamız lazım dedi. Doğum yaptıgım hastanenin kurtköy şubesine sevk edildi apar topar 😞😞 ayrı hastanelerde yattık kucağım boş kaldı kokusunu bile alamadım götürdüler pamuğumu. Bugün 5.günü yavrumun hala kuvözde durumu iyiye gidiyor çok şükür nolur dua edin. Kavuşayım yavruma alayım kucağıma koklayayım kokusunu 😔😞 Rabbim düşmanıma bile yaşatmasın. İnsanın evladıyla imtihan olması çok zormuş gerçekten. Hepinize sağlıklı doğumlar temenni ediyorum inşallah sağsalim ve sorunsuz alırsınız yavrunuzu kucağınıza 😞😞