Cupkek ay bende öyleyim bir kimyasal bir kalp durması oldu.Kürtaj olalı bir sene geçti hamile kalamadım.İki hafta önce bir doktora gittim rahim girişinde miyom var dedi .Onu alması için ameliyata girdim miyom girişte değilmiş biraz yukarıdaymış,ama rahimde yapışma varmış,onu düzeltti.Yapışmada kürtaj sonrasında olabiliyormuş,hamileliğe engel.Ama bilmiyorum çok bunaldım .