Cupkek detaylı anlatmamışsın. nasıl bir tedavi uygulandı neler kullandın? pco ne derecede?
adetin ikinci günü yapılan kan tahlillerin normal mi?
hormonlar normal sadece ultrasonda pco görüntüsü varsa bu büyük bir sorun değil.
klomeni ben 6 ay kullandım hamile kalamadım.çatlatma iğnesi olmadan kullanmayın.sizi takip edicek bir dr bulun.adetin 2 yada 3.günü Çağırır alttan muayne eder. Size klomen yada femera verip 10. Gün gel yumurtalarına bakalım der . Sonra çatlatır.ben rahim filminden sonra hamile kalabildim. Kalamazsınız onu da bi düşünün.sperm testi de önemli. Biz 100 liraya özel laboratuarda yaptırmıştık.