Cupkek
canım ben de pkoluyum , bit kere hamile kalmışsın zaren yine kalırsın sadece pko zorlaştırıyor . Normal biri 1 yılda kalıyorsa sen 2 yılda kalıyorsun gibi . Bende pkoyum bende hamile kalamadım bir düşükten sonra olmadı kaç aydır bizde bekliyoruz dört gözle. Benim tahlillerim normal ondan bana da bir tedavi uygulamıyorlar 🤦🏻♀️