Çok zor bi süreç oldu bana kalsa 1 sene falan beklemek istiyordum psikolojik olarak çok yıprandım ilk heyecan mutluluk 9 haftadayken kursağımda kalmıştı ve atlatamıyordum eşim güç verdi yanımda destek oldu daima kürtajdan 1 ay sonra tekrardan hamile kaldım suan 26 haftadayız sağlıklıyız çok şükür rabbim isteyen herkese tattırsın tüm annelerimiz yavrularını sağlıklı bi şekilde kucağına alsın insallah 🙏🏻❤️