iremgun iste bu bile cok degisiyor doktordan doktora, 2 doktora gidiyordum birisi kalp atisi duyulmadan hicbir sey baslanmaz diyordu digeri coraspirin baslatmisti gebe kalir kalmaz, biz zaten kalp atışı asamasina glhic gecemiyoruz ki….Doktorum testleri tekrarlayip ona gore konusalim dedi, bir de bebek genetik incelemeye gitti sonuclara gore konusacagiz ama ben bu sefer ileri derecede pihtilasma varmis gibi hareket etmek istiyorum, herseyim duzgun giderken 6. haftada neden takılıyoruz buna anlam veremiyorum çünkü…pisi pisine kaybettiysem o bebekleri diye kahroluyorum.