Sevvde ben 6 ay sonra tekrar hamile kaldım psikolojik olarak kötü bir süreçti tabi ama onun meleknolduğunu cennete karşılayacak olması içimi serinleten tek kısmıydı. Hiç kimse senin kadar üzülmüyor ama senin içinde hep bir acı kalıyor. Şimdi 11 haftalığız ama içimde hep bir korku oluyor aynı şeyleri yaşamak istemiyorsun çünkü rabbim isteyen herkese anne olabilmeyi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏