Kaniasaf arkadaşım 37 haftalık ben 36 aramızda 1 hafta var . Benim bebeğim minyon olucak diyo doktorum onun ki de mansallah tosun gibi sen bunu normal doğuramazsın tehlikeye atma diyo . Ama gel gör ki karnim patlicak gibi onun ki de küçük bi karın . Dert etmeyin oda uzuluyo du ama karnında ki tosun gib evlat🙂 iç karniniz genistir ondan dışarıya cikmiuodur karniniz