Boşver millete kulak asma bende 23 haftadayım öyle çok bişey çıkmadı daha anneminde öyleydi genetik birşey sanırım yanlara yayılıyor büyüdükçe balıketliyim biraz sanki kilodan varmış gibi benimde hele sırt üstü yatınca iyice kaçıyor içeri yokmuş gibi görenler küçük diyor göbeğin ayına göre bende anneminde öyleydi diyorum toplu taşınmalardan bile farketmiyorlar 🤣🤣🤣 bebeğin sağlığı yerinde olsunda büyük olmuş küçük olmuş sıkıntı değil 😇