Kaniasaf Ben 24+4 günlük hamileyim ama görenler hep bebek küçük galiba hiç gobegin yok yemek yemiyo musun diyo oysa çok yiyorum hiç belli değil evet ama ilk hamileligim ondan galiba onlar öyle diyince çok moralim bozuluyo öyle olan varmı
Perimm Kaniasaf canım ben 17+6 günlük hamileyim sabah karnım dümdüz ama yemek yedikçe karnım şişiyor resmen..seninde iç karnın çok geniştir o yüzden🤗🤗
Nazlibicicek Kaniasaf evet iç karnınız geniş diyolar geç çıkınca. Bnm 18 haftada çıktı. Dağları devirecek gibiyim şuan. Onden arkadan varil gibiyim. Vücut yapinizla alakalı. Kulak asmayin çok bilmislere.
NurdanHakan Kaniasaf benimde o haftalarda öyleydi suan 38.haftam tabiri caizse panda gibiyim yuvarlanıyorum göbeğimden dolayı yatarken kalkarken tutunarak yapıyorum herşeyi
mugealtunoz Kaniasaf canim ayni dertten muzdariptim ama kesinlikle super birsey yasiyosun emin ol cunku illa ki cikiyor gobiscik ☺ Benim 7.aylarin sonunda belli olmaya basladi oda hamile kiyafetleri ve dar kiyafetlerle.. Hep ciksin istiyodum gobegim uzuluyordum ama gec cikmasi iyi olmus cunku zorluyor gunluk hayatta. Son aylara gelince anliycaksin ne demek istedigimi 😊
Nazlibicicek mugealtunoz sana katılıyorum. Üç dort turda ancak dönebiliyorum yatarken. Geç çıkmasında hiç bir sıkıntı yok 😁 bnm erken çıktı o ayrı da Kaniasaf umursama cnm
Cyln7701_ mugealtunoz Evet canım 6 aylık hamileyim dördüncü senemde öğrendim amin canım inşallah rabbim en kısa zamanda seninde yüzünü güldürsün inşallah 🤲☺️
Kaniasaf Görenler çok küçük aynı 3 aylık bebek gibi diyolar moralim bozuluyo acaba zayıf mi diye ama iç karın genişse olur 😊😊😊
Kaniasaf mugealtunoz ya bana hep diyolar küçük diye moralimi bozuluyo lar binan önce çıksın istiyorum bende
Erkekannesi1 Kaniasaf aynı dertteyiz seninle yaa bende 26+6yım ama göbişim çok küçük kıyafetlerim de hep çıksın istiyorum fotoğraf çekineyğm diye ama maalesef yok küçük birşey pek belli değil 😄😄 insanlar da ayrı birşey zaten hep morelimi bozuyorlar 😒
1987gokce Kaniasaf bende 24+4um valla hamile tişörtü giyince aa hamile misin diyorlar kimse 6 aylık demiyo 3 aylık gibi ama benim annemde boyleymis ama genetik bizde üzülme bebeğimin kilosu boyu gayet iyi 😊
1987gokce Kaniasaf valla takma kafana doktorum gayet iyi gelişimi dedi çok Şükür göbeğimiz çıkmasın napalım 😁
Nur55 Kaniasaf söylesinler banada söylüyorlar bebeğinin kilosu normal mi sağlıklı mı ona bak sen karın çıkmış çıkmamış ne fark eder hem Doğumdan sonra çabuk toparlanırız biz daha şanslıyız bence 😂