Sibel3858 Vallahi bende ilk teshis konuldu zaten genel cerrah ursactive diye bi hap başlattı bana o hapı içtim tabi içerken uyardı beni yumurta çiğ domates kızartma butun çikolata turleri ve sarelle yasakladı bunları yemiceksin dedi. Bıraktım o türleri tüketmeyi. 2 haftada bir kan tahlili yapıldı kontrol edildi sürekli ama ilacı kullanırken 1 ay kadar kesildi benim kasintilarim. Sonra yine başladı. Doktorda diyo yani bunun kesin bi çözümü yok idare ettirmeye çalışıyoruz dedi. Tek çözümü doğum 😑😑 dogurdugun an tüm kasintilarin bitiyor. Çok zor bi süreç vallahi Allahim yardımcınız olsunn. Bebek konusunda korkma ama bi zararı olmuyo yani zaten doktorda diyo gittiği yere kadar gidiyoruz diyo 37+3 te almışlardı beni doğuma son 2 hafta illet haline gelmişti çok kötü kasintilarim oluyodu 🥺