kizlar mrb.
suan 37. haftamdayim yaklasik 33ten beri asiri derece kasintim var butun vucudumda ama ozellikle avuc iclerim ve ayaklarim daha siddetli kasiniyor doktoruma soyledim kanda alt ast degerlerine bakti 34.haftada ikisi de 15 cikti normal dedi ama hala gecmiyor deli gibi kasiniyorum var mi bu durumu yasayan veya yasamis olan size hangi testler yapildi aslinda kasinmak bisey degil benim korkum internette erken dogum veya ani bebek olumleriyle sonuclanir yaziyor ondan cok tedirgin oldum bilenlerden yardim bekliyorum ?