Sibel3858 Esra_D bebeğini sağ salim kucağına alirsin inşallah benim ki daha cok erken benim icin de dua edermisin
Esra_D Sibel3858 Allah yardımcın olsun kuzum inşallah atlatırsın şu kaşıntıyı kendim yasadigim için anlıyorum gerçekten çok kötü bişey
elisamnlannesym nurturkdal ben 32 haftaligim bir aya yakın deli gibi ayaklarım bacaklarım ellerim kasiniyo mantar felan yok dün karaciğer enzimleri ne bakıldı normal çıktı benimde anlamadım doktoruma sorcam haftaya artık
Esra_D elisamnlannesym benimde alt ast normal çıktı ama safra asiti testi varmış onu kesin yaptirin diyolar kesin olarak bu testle anlaşılıyomus 38 haftaligim bende doğumuma 5 gün var ama bugün gidip yaptırıcam o testi ani bebek ölümü olabiliyormuş canım istersen sende yaptır emin olursun en azından
Babyyyymother Esra_D amin inşallah Allah razı olsun tedbir amaçlı yaptir istersen bi safra asidi testini de
Babyyyymother Sibel3858 Allah sana da yardım etsin o kadar iyi anlıyorum ki 😕 benim de az kaldı ama iste erken doğum yapacaklar bu yüzden insallah sag salim kavusurum 🤲
Semam Esra_D devlet yapmiyo diye biliyorum özelde yaptırdım ben ama belki yanlışta biliyo olabilirim sorabilirsiniz devlet hastanesinee
alpaslaninannesi Bende de aynı sorun var alt ast normal ama safra asidi 18 14 çıktı doktorum yüksek dedi bugün görüncem hatta. Benim sormak istediğim bu kolastaz durumunda devlette mecburi sezeryan yapıyor mu
Busraaakbyyb alpaslaninannesi merhaba bende de aynı sorunlar var devlete gidiyorum sonuçlarım daha çıkmadı 35. Haftadayım sezaryen ile alakalı bi durum oldu mu siz de
rabbiminemanetleri Merhaba bu ilaci kullandığınız da tamamen gecti mi . Ben kullanmaya başladım 3 gun gecti 2 gundur tekrar aynı sorun yaşıyorum 25. Haftadaym siz ne zaman kullandınz
alpaslaninannesi Busraaakbyyb merhaba, benim bebeğim 36+2 de aniden suyum geldiği için makat gelişti ve boynunda kordon olduğundan acil sezeryan oldum