Bende dün gece oldu anlamdım yani ben öyle çok fazla kabızlık yaşamadım zorlamadım kendımı sadece yanma vardı yaparken dün iki tane şişlik olduğunu farkettşm sabaha kadar düşünmekten uyuyamadım yani hemoroid mi anal fissür mü bilemiyorum çok da utanıyorum naoacam diye düşünürken burda gördüm sabah sabah nasıl sevindim anlatamam😂 o şişlikler kalıcı mı kızlar doğursak da geçmeyecek mii 😶😑😐