Gull77 aynı dertten muzdariptim hatta bende 2 tane şişlik var büyük bazen iç taraftada ağrı oluyor galiba iç kısımda da var doktorum gebelik hemoroidi dedi malum kabız oldum birkaç kere gebelikten ve demir hapı sayesinde🤦🏻♀️Doktorum kortos diye bir krem verdi her gün 2 kez kullanıyorum ve kantoron yağı da sürüyorum,şişlikler hala yerinde,doğumdan sonra geçermiş ama acı sıfır tabi bde kabız olmamaya çalışıyorum