Psikolog-anne Gull77 kuzum kesinlikle zeytinyağı, bende iki gündür her tuvaletten sonra zeytinyağı koyuyorum makyaj pamuguyla, bende şaşkınım bugun baya azaldığını fark ettim
NurseB Muhammedfunda9720 normal doğumla da biraz artabiliyor. O şişlikler zamanla gider ama atak dönemlerinde en ufak zorlanma da kabızlık ta yine çıkıyor şişiyor :(
sryldzzz Gull77 kaç haftalık hamilesiniz benim 9.haftam ve bir haftadır çok zor durumdayım makat dışında nohut büyüklüğünde parça oldu ne oturabiliyorum ne yatıyorum Dr osmolok şurup ve bi krem verdi
Gull77 sryldzzz 29 haftalık benimde aynı sekilde şişti oturunca bi ağrım yok şükürde tuvalete çıkamıyorum pek fitille krem verdi bugün
Gull77 asianneadayi bu kreminin aynısından banada vermiş bigün ama nasıl kullanıcam bilmiyorum ucuna bişey takılıyo makatin içinemi uygulanıyo anlamadim gitti sen nasıl kullanıyosun canım bilgilendirirmisin beni
Prenses-Annesi8 asianneadayi merhaba bende 8. Ayıma giriyorum aynı sorun bende de var ağrım yok sadece makat bölgesinde bi tarafındaki etti şişlik çok fazla sorun olur mu sormayacak çekiniyorum çevreme ne yapabilirim
Negatif gizemmccc geçmedi şişlik maalesef. Ama ağrılarım ve kabızlık sorunum geçti. Ara sıra tekrarlıyor 5 yıl oldu çekiyorum. İlaçlarımı kullanınca hemen geçiyor
retra Gull77 hamilelik hemoroidi deniyormus dogumdan sonra geçiyor diyorlar bende de küçük bı şişlik oluştu çok canımı yakmıyor gerçi sadece et beni gibi bişey kız kardeşim zeytinyağı kantoron filan kullanıyodu ben denemedim hiç