Melek92 Nice hak etmeyen insanların peş peşe doğurduğunu gördükçe ben de çok üzülüyorum. Hataysa günahsa Allah affetsin. Ben dış gebelik haberini aldıktan sonra doktorun kapısında yatış işlemlerimin yapılmasını bekliyordum. O arada bir tane karnı burnunda kadın da doktoru bekliyordu. Bir tane de kucağında çocuğu vardı. Durmuyor diye çocuğu azarlıyordu, çocuğa vuruyordu. O an o kadar zoruma gitti ki… “Allah’ım ben hak etmedim de bu mu hak etti” dedim. Allah affetsin. Psikolojik olarak zor süreçler bunlar. İnan evlat kaybetmek daha zor. Geçen sene bu zamanlar niye olmuyor diye telaşlıydım. Oldu, dış gebelikle uğraştım bu sefer de. Bu ay oldu daha yeni cesaret edebildim. Kötü bir tecrübe yaşamaktansa geç olmasını yeğlerim. Öyle düşün sen de.