Melek92 1,5 yıllık evliyim ve aynı sizin gibiydim eşim doktora gitmeyi kabul etmezdi, her regl sonrası oturur ağlardım öyleki stresli bir işim var ondan olmuyor diye işimden ayrıldım.. Eşimi doktora ikna ettim ikimizde de sorun yok yine olmuyordu. Tabi biz daha stres yapıyoruz neden diye birde yok şu gün yumurtlama günü bugün ilişki günü diye birlikte olmayı istemesekte görev gibi yapıyorduk. Şimdi 7 haftalık hamileyim nede olsa olmuyor gel anı yaşayalım dedik kendimizi kasmadık istediğimiz gibi yaptık. Benim ekstra yaptığım tek şey ilişki sonrası bel altıma yastık koyup bir süre yatmak, ardına ılık bir duştu.. Herşeyin başı stres demişti doktorum, gerçekten öyle umarım en kısa zamanda isteğiniz olur. Allahım isteyen herkese nasip etsin😊