Melek92 cnm hiç üzülme stres yapma olmuyor diye kafana takma bol dua et herşeyin bir vakti zamanı var, ben 3buçuk yıl sonra hamile kaldım eşimdede bendede bir sorun olmamasına rağmen üstelik doktorlar bile diyordu siz tüp bebek yaptırın normal yolla asla çocuğunuz olmaz dediği ay kendiliğime hamile kaldım şuan 6aylık hamileyim çok şükür, Allah sana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah cnm🤗