Seni çok iyi anlıyorum 4 yıl olmadı benimde şuan artık son aylarimdayim darısı sana isteyen herkese çok zor bizi ancak bizler biliriz neler cektigimizi pko lusun galiba yumurta sayın fazla olduğu için tüp bebek şansın yüksek tedaviye başlamadan önce senle eşin özellikle sen incir ben aylarca yedim ceviz ikimizde yiyin muz eşime her gece elimden geldiği kadar yedirdim kendim hayıt otu icitim iki üç ay arı sütü kullandım o pahalı aktardan 50 60 TL lik aliyordum bir ay gidiyordu zaten azcik. Kullanıyorsun hergun aç karnına ama macunlar filan var onlardan alma arı sütünün kendisini al macunlarda çok az oluyo çünkü benim eşimin sperm sayısı düşük tu benimde yumurta sayısı ve kalitesi düşüktu eşime mikroçip yaptrdik en iyi spermle dolluyolar en önemlisi sigara içiyorsanız ikimizde bırakın eşin enazindan tedaviye gidene kadar biraksn sen zaten hiç içme bunlar hep etkiliyo denedik biz çünkü tedaviye başlamadan önden hazırlanın ben ilk tüpü çok aceleye geldi yaptım şuan hala pişmanım çünkü aldığım kortizonlardan artık çok kötü olmuştum keşke araştırıp biraz bekleseymisim kısmetmiş artık olan olmuş en önemlisi psikolojik men kendini hazrla herşeye bence kimseye söyleme ben öyle yaptım ve hiç beklenti içinde olmadım olmicsktr dedim gezdim tozdum düşünmedim sormak istediğin olursa sor yazarim