Melek92 benimle ayni donemde 4 5 arkadasim daha evlendi hepsi hamileydi ya da cocugu olmustu evliligimin 1. senesinde ben de duyunce icimde hep bir burukluk oluyordu belli etmesem de, bu sizi kotu biri yapmaz ben Allahim bana da hayirlini nasip et diye dua ettim en son bos verdim yeni ise basladim yeni planlar yaptik esimle yaz tatili icin yurtdisina cikmak gibi ise basladigim ay hamile kalmisim o kadar aglama kalp agrisi bosunaymis simdi anliyorum o zamanlar hamile olsam simdikinden cok cok kotu gecerdi belki de bebegi kaybedebilirdim o stres uzuntuyle inanilmaz kavgalar yasiyorduk yavas yavas duzeldi sukur demem o ki Rabbim gercekten verecegini en hayirli zamanda veriyor buna inanin❤