Melek92 Cnm üzülme sakın vakti zamanı vardır mutlaka. Ben tam 7 yıl bekledim. Bu arada biri 6. ayda biri de 6 haftalıkken kayıp yaşadım. Üzerine 2 de ameliyat geçirdim, artık umudum kalmamıştı aslında ve senin gibi ben de çok üzülüyordum. Ama 7 sene sonrası riskli bir gebelik geçirerek sürekli yatarak evladımı kucağımıza aldık. Şimdi de sürpriz bir şekilde 2. ye hamileydim ve sanki o kadar çileyi ben çekmemişim gibi üzüldüm bir de hamile olduğuma ( tamamen nasıl bakarım ikisine birden korkusuyla). Demem o ki Allah ol dediğinde her şey oluyor ama o en güzel vakti biliyor. Bize de sabretmek düşüyor. Senin için dua edicem 🙏🏻