diloscn GuLayakcay evet evet bende öyle hatta espri yapıyorm 135 tane yastıkla beraber yatıyorm diye 😅 kavuşsak artık hayırlısıyla.onca zaman geçti şu 60 gün geçmiyo
Wonderanne diloscn benim bebek dönmüş galiba birde garibim napıyor acaba ben dönerken ederken diyorum
Fuzuli Aynı şekilde bende uyuyamıyorum 26+5 iz. Ama mis eyanması ve kol bacak ağrısından gece uyanıyorum
Selin3561 diloscn halsızlıkten ölüyorum hıc enerjim yok sırt agrısı ve bel agrısı oluyor çok sankı adet olcakmışım gıbı bacaklarıma kadar agrı var
Prensveprensesinannesi diloscn ya bende öyleyim sabaha kadar uyanık kalıyorum evin içinde turluyorum ağrılarda çok oluyor 29+5 im
Elifmusab diloscn aynen vallah zombı gibiyim bide kızım var hıc durmuyor bır an önce doğurmak ıstıyorum hayırlısıyla
Ceylanakbal_ Sizin erken başlamış🙄 38haftalığım saat başı kalkıyorum. Bacak agrısı,uyuşması cabası😭 karnımdan zaten yatamıyorum uyuşuyor sağ-sol tarafım yan yata yata acıyor artık çoğu zaman ayakta oturarak uyuyorum uyumak denirse😄😂ama bebişim işin değer ❤️
Prensveprensesinannesi Selin3561 kaburgalarım ağrıyor özellikle sol taaraf bide sağ böbreğimde genişleme var onun da ağrısı çok yani ne sola yatabiliyorum ne sağa 🤷♀️
Bahriye06 Hasibeee huzursuz bacak Sendromu bende de var ağlıyorum artık bazen 18 +2 oldum ama hiç uyuyamıyorum bana da erken haftalarda başladı uykusuzluk
Hasibeee Bahriye06 canım ilk 4 ay gece gündüz çektim sonra geçmişti ama son 1 aydın yine başladı özellikle 2 haftadır felaket durumdayım. Vitamin ilaçları da kullanıyorum ama geçmiyor😔
Prensveprensesinannesi Selin3561 ilk başlarda ben doktoruma söyledim yan taraflarım ağrıyor sırtıma doğru arada belimede vuruyordu ağrısı bakınca genişleme var dedi ürolojiye yönlendirdi