Ben uykuyu çok seviyorum yani abartısız 15 saat uyuyabilirdim. Hafta içi çalıştığım için hafta sonu uyuyordum. Şu sıralar bende zor uyuyorum. Yani uykuya dalmam 2′yi 3′ü buluyor, uyandığımda da saat 8 oluyor. Ama eşim mutlu durumdan. Hafta sonu geç kalkmamdan şikayetçiydi şu an erkenciyiz. İlerleyen haftalar gözümü korkutuyor sizleri okuduktan sonra.