Prensveprensesinannesi Selin3561 bebek büyüdükçe baskıdan oluyormuş ilk başlarda o kadar genişleme yoktu şimdi daha çok tedavisi tel takıyorlar belli bir mm den sonra bide parol içebilirsin dedi☹️o da bek yaramıyor zaten
Prensveprensesinannesi Selin3561 yani korkulacak birşey böbrek yetmezliğine kadar gidiyor tel takınca da erken doğum riski oluyor muş şimdilik idare ediyorum
Prensveprensesinannesi Selin3561 onu bilemiyorum canım zaten sürekli halsizlik oluyor da. Ama genelde yan taraflar çok ağrıyor
Selin3561 Prensveprensesinannesi ben yenı baktırdım doktor bırsey demedı heralde öyle bırsey olsa görürdü söylerdi
Selin3561 Prensveprensesinannesi bel sırt bacaklarda adet olcakmışım gıbı yanlarda var her yerım agrıyor çok halsizim
Hasibeee Bahriye06 canım ilk 4 ay gece gündüz çektim sonra geçmişti ama son 1 aydın yine başladı özellikle 2 haftadır felaket durumdayım. Vitamin ilaçları da kullanıyorum ama geçmiyor😔
Milann diloscn 32 haftalığız bizde aynı şekilde 2 haftadır sabaha karşı yorgunluktan anca uyuya biliyorum bel ağrısı rahat yatamamak sağa dön sola dön tam uyku gelir dalıcam wc kalk sil baştan çok yorucu gerçekten
_mucizem_ diloscn günde toplasan 3 4 saat belki uyumuyorumdur bile artık sinir harbi yaşıyorum 😔 35 haftadayım yavrum gelse de onun için uykusuz kalsam uykusuz kaldığıma değse..