Ecmelbeyza ben önce kimyasal gebelik yaşadım kimse bizi yönlendirmedi daha sonra tekrar hamile kaldım 9haftalık pıhtı attı ve kürtaj oldum Drum özeldi muayenesi vardı Bi kağıt yazdı 3düşük diye genetik bölüme yönlendirdi önce kadın doğuma randavu alın onlar genetiğe yönlendiriyorlar ama özellerde ücretlendirmeler yüksek benim şansıma çok irdelemediler üniversite hastanesinde yaptık ve pıhtılaşma çıktı ve 4ay sonra tekrar hamile kaldım hemde bir mucizeye ikizlere 31.haftadayım allahım isteyen herkese nasip etsin