mlsmrtgl Anladim canim kac gundur girmiyorum nasilsin iyimisin ? Doktorum aramisti gecen kullandigin tum ilaçlari bidak bunyen Rahatlasin biraz folik asiti birak dedi artik 6 7 aydir iciyodum birak dedi hamile kalir kalmaz baktiririz zaten simdi baktirsam folik asitin sinirda yuksek cikicak her seyi çogu zarar o yuzden biraktim eşim devam etsin dedi oyle kafamdan atdim o kadar Rahatim ki doktorum kendini Rahat birak dunşunmedin an hamilelik olucak stres yapinca bunyen mayalanma sistemi yavaşliyor hormonlarin artib azaliyor meditasyon filan yap dua et ne yapinca Rahatliyorsan onu yap dedi bende yapiyorum Rahatlik ne guzel bir duygu yaa 😊 eskiden buraya girmeden duramiyordum butun gunum postlari okumakla geciyordu şimdi Kaç gundur girmiyorum aklima bile gelmiyor hamd olsun Rabbim saglikli bebişler nasip etsin hepimizee