Ecmelbeyza Selamlar kızlar 🖤Kimyasal gebelikten sonra kan pıhtılaşması olabilir mi diye şüphe duymaya başladım . Bu test için nasıl bir yol izlemem gerek? Hangi bölümden randevu almam lazım? Bir de devlet yapıyor mu istesem?
Happybsrn Ecmelbeyza inşallah bi daha tekrarlamaz ya..bn kötü düşünmemeye çalışıyorum…kız bnm de adetim bitti bi kaç güne ovulasyn testi yapıcam yarın da soğan kürü başlıcm
bebegim_28 Ecmelbeyza genetik bölümünden ama ben 2 düşük yaptım öyle baktılar hatta doktorun biri gidin 3 yü deneyin düşerse öyle gelin yapalım dedi 😒 çok şükür beklemedik yaptırdık sonra denedik 3. Gebeliği
Salser1985 Ecmelbeyza üniversite hastanelerinde yapıyorlar ama tek düşükle yapmıyorlar ben yaptırdım iki kere düşük yaptığımı söyledim öyle yaptılar eğer sende yaptırmayı düşünürsen iki defa aynı şeyi yaşadığını söyle
yasemin333 Ecmelbeyza canım eğitim araştırma hastanesi tıbbı genetik bölümünden randevu alıp gidiyorsun düşükler yaptığını kadın doğumcunun genetik testleri ve trombofili paneli testlerini istediğini söyleyeceksin.Eşinle gidiyorsunuz ama ikinizden de kan alacaklar sonuç 1-2 ay içinde belli olur diyorlar genelde.Bizimkiler bir aya kalmadan belli olmuştu.
Ecmelbeyza Happybsrn Hadi hayırlısı canım ama var ya ben bu kan olayından da olmuyor diye düşünüyorum
Ecmelbeyza bebegim_28 Devlette 3 bekleniyor o zaman ama özelde yaparlar dimi? Ay ne saçma yaa sanki kolay mı 3 düşük 😒
Ecmelbeyza Happybsrn Ama öyleyse bide düşünsene 🙄belki tutunmaya çalıştı olmadı olamaz mı belki döllenme oluyor tam beta salgılamadan düşüyor olabilir ben hep belirti yaşadım bariz bazı aylarda
yasemin333 Ecmelbeyza üç düşük yaptım de doktorum bana öyle söyle dedi öyle dedim araştırmıyorlar zaten bir kere kürtaj oldum normalde.
bebegim_28 Ecmelbeyza tıp fakültesinde özel hocaya gittim canım genetik de özele gidince karı koca 750 tl dediler pıhtılaşma çıkınca bende büyük ihtimalle ondan dedik yaptırmadık şuan iğne kullanıyorum 18 haftalık olduk çok şükür ama kimyasaldan pıhtılaşma çıkacağını sanmıyorum
mlsmrtgl Ecmelbeyza özelde ücret karşılığı yapıyorlar canım devlet öyle dediği için özelde yaptırmıştım ben hem genetik test hem de pıhtılaşma testi . Sadece kan alıyorlar senden . Sonuçlar ise 30-44 gün içerisinde çıkıyor .
Ecmelbeyza yasemin333 yaa genetik başka pıhtılaşma başka o zaman farklı şeyler dimi? Sadece kan pıhtılaşması var mıdır diye meraktayım ben de acaba o yüzden mi tutunmadı diye
Happybsrn Ecmelbeyza bn sadece bi kere yaşadım belirtim aşırı uykum gelirdi onun dışında olmadı 😒😒 ki testte çıkardı silikte olsa hiç çıkmazdı
Happybsrn Ecmelbeyza bn eşimin spermin de sorun olduğunu düşünüyorum test yapmıştık morfoloji 2 ama doktor engel değil dedi
Salser1985 Ecmelbeyza ben Adana da yaşıyorum balcalı hastanesinde ki bi profdan randevu aldım ama kadın doğumcu tabi o ona iki düşük dedim ona genetik bölümüne yönlendirdi
Mimarhanim Ecmelbeyza benim bir arkadaşım ilk düştüğünden sonra ozelde yapmadıkları için tıp fakültesinde yaptırdı hemde ücretsiz. Eğer içinde bir şüphe varsa yaptır canım. Ama kimyasal gebeliğin tek sebebi kan pıhtılaşması değil. Yine de emin olmak için fırsatın varken yaptirabilirsin.
Happybsrn mlsmrtgl fiyatı ne kadardı 😀 gidip doktorlara ağız burun bükeceksin ki senden test alsınlar iyi bi doktora denk gelsek yönlendirse keşkeee
bebegim_28 Ecmelbeyza evet sadece pıhtılaşma var bana bayan bir doktor tesadüf sordu yapıldı mı diye bende evet dedim baktı sonuçlar içinde yok ben yapıldı sanıyorum biz isteyelim yine dedi yoksa bende pıhtılaşma yok dicem 3 yü de düşürcem😐
yasemin333 Ecmelbeyza evet farklı şeyler sizden iki tüp kan alacaklar biri pıhtılaşma biri kromozom yani genetik testi için ,eşinizden bir tüp alıyorlar genetik için.Özelde de devlette de yapıyorlar özel ücretli hangisini arzu edersiniz artık.