Assenaa Benn 3 Gün Önce 34+2De Doğum Yaptım Ciğer Geliştirici Vurmuştuk Ama Kızım Şuan Yoğun Bakımda ama İyileşecek Bunu Biliyorum. Korkmayın Prematüre Bebekler Çok Güçlü oluyor. Benim Kızım 2 Gün Solunum Cihazında Kaldı Dün Çıkardılar ☺️Yanıma Ne Zaman Gelir Bilmiyorum Ama Kızım Beni Korumak İçin Erken Geldi. Bunada Şükür Hepsi Geçicek Biliyorum. Korkma Küvezede Girse En Kısa Zamanda Yanına Gelir Belkide Girmez Bile. Benim Gebelikle İlgili Sıkıntılarım Çok Fazlaydı 34e Kadar Durması bile Mucize Bizim İçin.