YSinem Assenaa bi kaç gün öncesinde her ihtimale karşı vurulmuştu canım birde doktor kiz bebekler daha cabuk gelişiyor demişti ona
Angell9453 Assenaa kilosu 2 kiloyu geçmişse sıkıntı olmuyor pek benim arkadasım 34 haftalıkken dogum yaptı 2 kılo dogdu bebeği küveze alınmadı gayet iyi
Assenaa Angell9453 2500 canım kilosu inşallah sorun olmaz insanın psikolojisi bozuluyor genede hemen kucağına almak istiyor küveze girsin istemiyor inşallah hiç bir anne küvez yolu gözlemez 🙏🏻🙏🏻