Assenaa bu 34 haftalarda birşey var galiba çoğu gebe sancilaniyor. Bende 34 de sancilandim serumlarla sancıları durdurduk taki 37+0 a kadar hep sancilandim serumlarla durdurduk 37 haftalık olunca bebeğimin hareketleri azalmıştı 1 birgün daha bekliyeyim zaten sabah doktora randevum var giderim diye düşündüm. Sabah bebeğimin kipirdamadagini farkettim hemen doktora gittim nst ye bağlandım doktor acil sezeryan dedi bebeğimin kalbi durmak uzereymiş neyseki şükür şuan oğlum yanımda çok şükür çok sağlıklı kuveze girmedi ciğer gelişimi iğnesi hiç vurulmadik kullanmadık. Yani demem o ki 34 haftadan sonra sancilariniz geliyorsa çokta durdurmak için uğraşmayın belkide bebeğin gelusimi tamamlanmış doğması gerekiyordur. Geç gitseydim belkide oğlumu kaybedebilirdim