Doktorun tehlikeli dediği şeye aman ben yedim bişey olmaz diyipte yanlış yönlendirmekte ne biliyim büyük vebal bence. Size bişey olmamış olabilir ama arkadaşın bünyesi kaldırmıcaktır belki. Elbette yedikten sorna ah vah tüh demenin anlamı yok elbette tek sefer yemiş bişey olmayacak belki korkutmanın anlamı yok ama bişey olmaz demekte büyük cesaret. Bilemeyiz arkadaşım bişey olur olmaz. Bidahakine yemezsin olur biter. Dikkst edelim lütfen sadeece bebek için değil anne içinde sıkıntı bu tarz yiyecekler. Bişey olmsz dediğiniz şey de basit bişey değil doktorların uzmanların yasakladığı belli araştırmaların yapıldığı yiyecekler.